reklama

Ako zabodovat na statniciach

Tuto historku mi rozpraval kolega ucitel: Na statniciach sa jedneho z jeho kolegov, buducich ucitelov, pytali:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)


Ake didakticke prostriedky ma pouzivat ucitel, aby vyucovaci a vychovny proces bol co najviac efektivny?

Daco im tam odpovedal, co chceli pocut - motivacia, podnecovanie zaujmu, atd ...

Dajako sa to tomu chlapikovi v komisii nepozdavalo a tak vyryval dalej:

To je v poriadku, ok, ale co este ma mat ucitel, aby ten proces bol co najlepsi?

Kolega este daco vypotil dufajuc, ze uz da pokoj.
Stary sa nedal a vyryval dalej, evidentne ocakavajuc este jednu nespomenutu oblast.
"No ano, ale co este ma mat ucitel, porozmyslajte predsa trochu..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kolega sa oprel lezerne o stenu a povedal:

Ucitel - ma mat hlavne pevne nervy a dobry plat.

Staremu spadla sanka. Dakujem, to mi staci, prejdime k dalsej otazke.

Anton Babjak

Anton Babjak

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Introvert, ktory na sebe pracuje Zoznam autorových rubrík:  Filozofia vsedneho dnaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu