reklama

Invencne riesenia

Zena sa chcela naucit hrat sach. Prekvapive - po 7 rokoch manzelstva a dvoch detoch, zaciname vecery travit inak :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pravidla pochopila rychlo a uz pri druhej partii som sa musel vzdat strategie, ze mi nevyhodi damu pesiakom, lebo ma k silnejsej figurke prirodzeny respekt.

Zatial sa branim uspesne, okresne kola sachu na zakladnej este v minulom storoci to istia.
To, ze som vtedy 90 percent zapasov prehral, zene tajim.

Ona sa netaji tym, ze na internete masti sach a zdokonaluje stategie.

Nechalo by ma to chladnym, zacal vsak dobiedzat i starsi synak, ze sa to chce naucit hrat tiez.
Takticky som skusil naprv ho naucit skakanu, nech su pravidla jednoduchsie.
Houby - chcel hrat so vsetkymi figurkami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

OK, rezignoval som, a dali sme particku. Pravidla sa vysvetlovali za jazdy.
Po kratkom krviprelievani na sachovnici mu ostal len kral - a vtedy som musel vyjst z izby.

Za ten cas synak pochopil, ze situacia je katastrofalna, preto vymyslel najlepsiu obranu, ako vedel.
 

Obrázok blogu


PS: zamestnajte vo firme ludi mimo odbor, dostanete invencne riesenia :)

Anton Babjak

Anton Babjak

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Introvert, ktory na sebe pracuje Zoznam autorových rubrík:  Filozofia vsedneho dnaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu